04 december, 2014

Giveaway - Chalk poster

Kastje & naaimachine, gekregen | Gitaar,  Marktplaats | Pot & boompje, kwekerij Sap | Rol, Paardenkoper

De auteur is anonymous, wie deze quote heeft uitgesproken of verzonnen is een vrouw en/of man naar mijn hart. Wees altijd in voor nieuwe avonturen. Zoals op een zomeravond (ja het klinkt nu heel ver weg) pallets op elkaar stapelen in de achtertuin, er tuinkussen op leggen, een klamboe erboven hangen en samen te gaan 'slapen'. Waarna het dertig minuten later voor het eerst in een maand gaat miezeren en er drie spinnen boven je hoofd hangen en je rug pijn doet waardoor je alsnog in bed belandt. Maar het was toch een mooi avontuur. Luister naar anderen, voel intense liefde en neem vaker dan eens een gokje!

Vorige week kalkte ik deze quote op mijn papieren rol bij de eetkamertafel. Met het nieuwe jaar voor de boeg werd het hoog tijd! Er is namelijk altijd tijd voor gezellige avondjes met lekkers en drankjes.

Op mijn Pinterest bord 'My life - quotes' pin ik de fijnste quotes die echt bij mij passen. 

Fijn nieuws voor jou! Mijn oude 'poster' geef ik weg. 'Let's make better mistakes tomorrow'.


De drie dingen die je ervoor moet doen om kans te maken:
Meedoen kan t/m 17 december. Hopelijk heb je de poster dan voor de kerst nog binnen!

5 opmerkingen:

  1. We don't make mistakes,
    We just have happy accidents. ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. My favourite mistake is dat ik soms te weinig op avontuur uit ga, maar dat gaat de komende maanden goed komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dagen bezig met het installeren van je server.
    Als alles dan eindelijk werkt toch die films voor je collega op een USB-stick proberen te zetten die je al weken belooft mee te nemen... wat niet lukt. Niks blijkt te werken, want ik heb de server uit gezet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat jullie meedoen en extra leuk om de reacties te lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...