22 oktober, 2014

Woensdag - Outfit post #2

Jas, rokje & ketting IJ-Hallen | Blouse (X)S.M.L.| Schoenen Tommy Hilfiger | Panty HEMA

Beloofd is beloofd, en al duurt het soms even (lees: een paar maanden) ik ben van plan meer outfit posts te gaan plaatsen. En sinds ik weer aan het bloggen ben, laat ik de woensdag still even voor wat het is om nieuwe ideeƫn te plaatsen.

Bij deze in ieder geval mijn outfit van afgelopen zondag. Eerst gingen vriendlief en ik naar de duinen, toen naar een bandje en daarna uit eten. Mijn outfit moest dus van alles in zich hebben. Het moest lekker zitten & er leuk uitzien.

De wollen jas kocht ik op de IJ-Hallen voor € 6,- Ik zette er extra knopen op maar wil nu toch liever een rits erin met het aankomende herfstweer. De blouse kocht ik in IndonesiĆ« bij (X)S.M.L. Deze shop moet ook geopend worden in NL!  Het rokje kocht ik ook op de IJ-Hallen voor € 3,- De ketting was € 2,- I'm in love with my cockroach!

Fijne woensdag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...